GYIK

Miben segíthetünk?

Keresse meg kérdéseire a választ!

Szállítás

Csak házhozszállítással tudok rendelni? Vagy vásárolhatok személyesen is?
A MyTools a 1032 Budapest Kiscelli utca 7-9. címen csak a webáruházban helyszíni átvételt választó vásárlóink tudják csomagjaikat a rendelést követő munkanapon átvenni. (Átvételi pont!) Nem üzlethelység!
Nyomon tudom követni a csomagot?
Természetesen! Miután összekészítettük a megrendelésed, a GLS-től fogsz kapni egy e-mailt, melyben megtalálható lesz a nyomonkövetési link is.
Mennyi idő alatt szállítjátok ki a megrendeléseket?
A hétköznap 14 óráig leadott rendelések, a következő munkanapon kerülnek kiszállításra. A vírushelyzet miatt azonban előfordulhatnak kisebb mértékű csúszások.

Fizetés, számlázás

Milyen számlát kapok a vásárláskor?
Minden vásárlás után elektronikus számlát állítunk ki. Amennyiben papír alapú számlára van szükséged, mindenképpen jelezd nekünk a rendelésed leadásakor, a megjegyzés mezőben.
Milyen fizetési módok közül választhatok a a webáruházban?
A webáruházon leadott rendeléseket utánvéttel és bankkártyával tudod megrendelni (utánvét értéke készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlíthető, a bankkártyás fizetésben a partnerünk az OTP SimplePay).

Koronavírussal kapcsolatos információk

Csak házhozszállítással tudok rendelni? Vagy vásárolhatok személyesen is?
A MyTools a 1032 Budapest Kiscelli utca 7-9. címen csak a webáruházban helyszíni átvételt választó vásárlóink tudják csomagjaikat a rendelést követő munkanapon átvenni. (Átvételi pont!) Nem üzlethelység!

Jótállás, termékszavatosság és elállás

Hol kell a 2+1 év garanciát regisztrálni?
Egyszerűen kattints ide és pár adat megadásával regisztrálhatod is a szerszámod vagy robotfűnyíród a Worx 2+1 év kiterjesztett garanciára. Ne feledd! A +1 év kiterjesztett garanciát a vásárlástól számított 30 napon belül regisztrálni kell!
Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles a rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek), valamint az ott meghatározott körben azok tartozékai és alkotórészei (a továbbiakban - jelen pontban - együtt fogyasztási cikként hivatkozva) eladása esetén. Kérjük jótállási igényét, lehetősége szerint, legelőször a hello@mytools.hu email címre küldött levelében jelezze. Ha nem Ön adta le a rendelést és nem az Ön nevére állítottuk ki a számlát, úgy meghatalmazásra van szüksége a számlán szereplőtől az ügyintézéséhez. További információ: https://mytools.hu/aszf/
Milyen esetben élhetek a termékszavatossági jogaimmal?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Kérjük szavatossági igényét, lehetősége szerint, legelőször a hello@mytools.hu email címre küldött levelében jelezze. Ha nem Ön adta le a rendelést és nem az Ön nevére állítottuk ki a számlát, úgy meghatalmazásra van szüksége a számlán szereplőtől az ügyintézéséhez.További információ: https://mytools.hu/aszf/
Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
Kérjük elállási igényét, lehetősége szerint, legelőször a hello@mytools.hu email címre küldött levelében jelezze. Ha nem Ön adta le a rendelést és nem az Ön nevére állítottuk ki a számlát, úgy meghatalmazásra van szüksége a számlán szereplőtől az ügyintézéséhez. Sérülésmentes és hiánytalan termék és hiánytalan és sérülésmentes csomagolás esetén, kizárólag a megrendelést leadó és szolgáltatást kapó Vásárlónk, azaz a Fogyasztó, továbbiakban: A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. A MyTOOLS MO Kft. fenntartja a jogot, hogy a részére nem megfelelő állapotban és/vagy jelentős értékcsökkenéssel visszaküldött termékek befogadását elutasítsa. A MyTOOLS MO Kft. fenntartja a jogot, hogy az egy felhasználó által jelentős számban és/vagy több alkalommal vagy rendszeresen visszaküldött termékek közül egy vagy több termék vonatkozásában a visszaküldött termék(ek) befogadását elutasítsa, amennyiben a visszaküldéssel kapcsolatban visszaélést észlel, vagy alapos gyanú merül fel a termék-visszaküldéssel való visszaélést illetően. A MyTOOLS MO Kft. ilyen esetekben vizsgálatot kezdeményezhet, és amennyiben szükséges, az illetékes hatóságok felé továbbítatja az ügyet. A MyTOOLS MO Kft. elutasíthatja azon visszaküldött termék befogadását, – amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, amely a vásárlónál fizikai sérülést szenvedett (különösen, de nem kizárólagosan: kopott, túlzott használat nyomai, karcos állapot, mechanikus és/vagy elektromos sérülés érte). – amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza. A visszaküldeni kívánt terméket kérjük, amennyiben lehetséges, eredeti dobozában/csomagolásában küldjed vissza, mellékelve hozzá a kapott garancialevelet/jótállási jegyet és valamennyi vásárláskor kapott dokumentumot (használati utasítás, stb.). Amennyiben nincs meg az eredeti csomagolás - akkor ezen visszaküldést csak értékcsökkenéssel visszaküldött termékként tudjuk befogadni - a visszaküldés közbeni sérülések elkerülése érdekében kérjük, hogy megfelelően zárható, biztonságos csomagolással pótold a nem eredeti csomagolást. A nem megfelelő védőborítás hiányából fakadó sérült termékeket nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben ugyanabból a termékből több darabot rendeltél és valamennyit szeretnéd visszaküldeni, csak abban az esetben áll módunkban azokat befogadni, ha azok közül 1 (azaz egy) termék került kibontásra és kipróbálásra. A többi terméket kizárólag bontatlan, eredeti csomagolásában, azaz nem használt állapotban áll módunkban befogadni. További információ: https://mytools.hu/aszf/
Kérdésed van? Kérdéseidet felteheted Messengeren is!
Kérdésed van? Viszonteladó vagy? Írj nekünk!
Nem szeretnél e-mailezni, de volna kérdésed? Hívj minket!
X